Gå til kassen

    Købsvilkår

    GENERELT

    LensWay BV (datterselskab af LensWay Group AB, Org.nr. 556579-3188), nedenfor kaldet Virksomheden. Nedenfor beskrives de gældende vilkår for køb hos www.lensway.dk.

    BETALING

    Klarna AB administrerer Virksomhedens betalinger. Du kan betale via kort, direkte betaling, delvis betaling, Klarna faktura og Klarna konto.

    Læs mere om betalinger.

    PRIS

    Når du køber produkter fra Virksomheden, inkluderer prisen altid moms. På betalingssiden kan du se det samlede beløb, du skal betale, inklusive fragt og moms.

    Læs mere om priser

    LEVERING

    LensWay håndterer normalt din ordre inden for 24 timer fra bestilling, indtil varen forlader vores lager. Når produktet har forladt lageret, overføres leveringsansvaret til leveringsvirksomheden, der leverer din ordre inden for den fastsatte tid for den valgte forsendelsesmetode. Vi sender altid leverancer via Bring for hurtigst mulig levering, men leveringstider kan variere afhængigt af, om produktet er på lager eller ej, og forsendelsesomkostningerne varierer afhængigt af den type levering du vælger. I tilfælde af forsinket levering har du ret til at annullere købet, hvis du ikke godkender den foreslåede leveringstid. Du kan altid få oplysninger om leveringstid for din specifikke ordre på kassesiden eller via vores kundeservice.

    Læs mere om levering

    ÅBENT KØB

    Virksomheden har 3 måneders åbent køb på linser og solbriller, så længe produkterne returneres i ubeskadiget og ubrudt originalindpakning, og du kan enten få pengene tilbage eller bytte til et andet produkt. På briller tilbyder vi en 3 måneders prøv-på-garanti. Du kan bruge dine briller så meget, du ønsker, og hvis du ikke er 100 % tilfreds inden for 3 måneder, får du pengene tilbage.

    TILBAGEBETALING OG RETUR

    Virksomheden har 3 måneders åbent køb på linser og solbriller. På briller gives 3 måneders prøv-på-garanti. Du kan bruge dine briller så meget, du ønsker, og hvis du ikke er 100 % tilfreds inden for 3 måneder, får du pengene tilbage.

    Læs mere om tilbagebetaling og retur

    AFBESTILLING

    Virksomheden sender produkter, der er på lager, hurtigt, så hvis du ønsker at ændre din bestilling, skal du hurtigst muligt kontakte vores kundeservice.

    Læs mere om afbestilling

    FORBEHOLD

    Virksomheden gør alt for, at du får de rette oplysninger i forbindelse med dit køb. Med forbehold for eventuelle fejl i priser, slutsalg og lagerbeholdning. Vi forbeholder os også ret til at nægte køb.

    Har du andre spørgsmål eller overvejelser, kan du altid kontakte vores kundeservice via chat, e-mail eller telefon.

    Kontakt kundeservice

    Læs alle andre ofte stillede spørgsmål og svar

    Vilkår for abonnement

    Som kunde hos LenswayGroup har du mulighed for nemt at købe kontaktlinser, tilbehør og rengøringsprodukter gennem et abonnement. For at oprette et abonnement gælder følgende kontraktbetingelser i tillæg til de generelle.

    Du kan starte abonnementet på kontaktlinser og tilbehør og vælge det leveringsinterval, der passer dig bedst, fra 1 måned op til 12 måneder.

    Betaling

    For tjenesten tilbyder vi følgende betalingsmetoder:

  • Kreditkort/betalingskort (Visa og MasterCard) – via Klarna
  • Faktura – via Klarna
  • Direkte via bankkonto – via Klarna

  • Hvis du har tegnet et kontaktlinseabonnement, vil betalinger gennemføres ved hjælp af betalingsmetoden du valgte ved dit første køb. Hvis du betalte med kreditkort eller betalingskort, vil betalingen trækkes fra kortet du brugte. Hvis du har valgt faktura fra Klarna, vil en faktura blive sendt til din registrerede e-mail. Hvis du har valgt bankkonto, vil betalingen trækkes fra bankkontoen du brugte ved den første betaling.

    Pris og fragt

    Prisen på abonnementet er baseret på gældende listepris for hvert køb/udsendelse af ordrer. Du får altid gratis fragt på abonnementbestillinger.

    Varighed og afslutning af abonnementet

    Abonnementet på dine produkter er kontinuerligt gyldigt og har ingen bindingsperiode. Du har ret til at opsige dit abonnement når som helst, og du har altid 90 dages åbent køb forudsat at produkterne er i originalemballagen.

    Vi informerer dig om kommende leveringsdatoer på Mine Sider under overskriften «Mit abonnement». Du kan nemt afslutte dit abonnement via Mine Sider eller ved at kontakte vores kundeservice.