Forældet webbrowser
Du anvender en forældet webbrowser, som ikke understøttes af denne side. Vi beder dig opgradere til en mere moderne webbrowser som f.eks. Google Chrome eller Mozilla Firefox.

Oplev fordelene med Mine Sider!

  • Gem din recept
  • Eksklusive tilbud
  • Ordrehistorik
  • Favoritter
  • Gentage bestillinger

Garantier

Produktgaranti

LensWay yder 2 års produktgaranti på alle vores produkter. Det dækker eventuelle produktionsfejl. Garantien forudsætter normal håndtering af produkterne og dækker ikke selvforvoldte skader. Du kan selvfølgelig også reklamere over defekte kontaktlinser. I forbindelse med en reklamation over kontaktlinser har vi ret til at kræve en gyldig recept/synsprøve, som påviser, at de linser, du har bestilt, er ordineret af en optiker.

Kontakt altid kundeservice, hvis du vil reklamere over et produkt. Vi vil gerne hjælpe dig med en god løsning, f.eks. bytte til et nyt produkt eller en anden slags erstatning. Kundeservice har åbent mandag-fredag, kl. 09.00-12.00 og kl. 13.00-16.00. Der er lukket i weekenden og på helligdage. Du kan kontakte os på telefon: 8088 2706, eller send en e-mail til : kundeservice@lensway.dk.

Hvis et produkt er skadet eller defekt ved modtagelse, bør du reklamere over dette senest 14 dage fra modtagelse. Vi beder dig altid kontrollere dine produkter omhyggeligt, når du har modtaget dem. Den 1. januar trådte en ny lov om alternativ tvistløsning i forbrugersager i kraft. Loven betyder bland andet at forbrugere skal kunne indgive klage online og på alle officielle EU-sprog. Europa-kommissionen har oprettet en link til en ny onlinetjeneste for tvistløsning, Online Dispute Resolution (ODR): http://ec.europa.eu/odr . Bemærk at linket i øjeblikket leder til en midlertidig side, men at online tjenesten skal være tilgængelig for forbrugere (i EU) og erhvervsdrivende den 15/2-16.

Prisgaranti

Hvis du finder et produkt til lavere pris, kan du anvende prisgarantien ved at kontakte kundeservice. Prisgarantien gælder for alle produkter, og der kan henvises til den i 14 dage efter gennemført køb. Prisgarantien gælder på normalprisen og ikke på kampagner, tilbud eller rabatter. Forudsætningen er, at det er samme produkt, har samme specifikationer, og at det kan købes på tilsvarende vilkår i en butik i samme land. Der gælder særlige vilkår for at kunne påberåbe sig prisgarantien på solbriller fra Ray-Ban. Du finder dem här.

Tilfredshedsgaranti

Du har 3 måneders tilfredshedsgaranti på alle produkter. Kontaktlinser, linsevæsker og komfortdråber skal returneres i uåbnet og ubeskadiget originalemballage. Solbriller skal returneres i ubeskadiget, umærket og ubrugt tilstand. Alle produkter inkl. tilbehør skal returneres i originalæsken eller i tilsvarende emballage, som beskytter produkterne godt.