Gå til kassen

      Garantier

      Produktgaranti

      Lensway yder 2 års produktgaranti på alle vores produkter. Det dækker eventuelle produktionsfejl. Garantien forudsætter normal håndtering af produkterne og dækker ikke selvforvoldte skader. Du kan selvfølgelig også reklamere over defekte kontaktlinser. I forbindelse med en reklamation over kontaktlinser har vi ret til at kræve en gyldig recept/synsprøve, som påviser, at de linser, du har bestilt, er ordineret af en optiker.

      Kontakt altid kundeservice, hvis du vil reklamere over et produkt. Vi vil gerne hjælpe dig med en god løsning, f.eks. bytte til et nyt produkt eller en anden slags erstatning. Kundeservice har åbent mandag-fredag, kl. 09.00-16.30. Der er lukket i weekenden og på helligdage. Du kan kontakte os på telefon: 80 88 27 06, eller sende en e-mail til: kundeservice@lensway.dk.

      Hvis et produkt er beskadiget eller defekt ved modtagelse, bør du reklamere over dette senest 14 dage efter modtagelse. Vi beder dig altid kontrollere dine produkter omhyggeligt, når du har modtaget dem. Den 1. januar trådte en ny lov om alternativ tvistløsning i forbrugersager i kraft. Loven betyder blandt andet, at forbrugere skal kunne indgive klager online og på alle officielle EU-sprog. Europa-Kommissionen har oprettet et link til en ny onlinetjeneste for tvistløsning, Online Dispute Resolution (ODR): http://ec.europa.eu/odr. Bemærk, at linket i øjeblikket fører til en midlertidig side, men at onlinetjenesten vil være tilgængelig for forbrugere (i EU) og erhvervsdrivende den 15/2-16.

      Prisgaranti

      Hvis du finder et produkt til lavere pris et andet sted, kan du benytte dig af vores prisgaranti ved at kontakte kundeservice. Prisgarantien gælder for alle produkter, og der kan henvises til den i 14 dage efter et gennemført køb. Prisgarantien gælder for normalprisen og ikke på kampagner, tilbud eller rabatter. Forudsætningen er, at det er samme produkt, har samme specifikationer, og at det kan købes på tilsvarende vilkår i en butik i samme land.

      Tilfredshedsgaranti

      Du har 3 måneders tilfredshedsgaranti på alle produkter. Kontaktlinser, linsevæsker og øjendråber skal returneres i uåbnet og ubeskadiget originalemballage. Solbriller skal returneres i ubeskadiget, umærket og ubrugt tilstand. Alle produkter inkl. tilbehør skal returneres i den originale æske eller i tilsvarende emballage, der beskytter produkterne godt.

      Tilfredshedsgarantien gælder ikke, hvis der opstår skade på stel eller glas pga. skødesløs eller uagtsom håndtering af produktet, og vi har ret til at nægte tilfredshedsgarantien i disse tilfælde.